Jobba åt Posten och vara så pass okunnig? När hörde med posten om dom kunde skicka en cross från Åre till Sundsvall så sa dom att dom inte skickade prylar tyngre än 20kg. Det var svaret jag fick /JimmyHej, jag jobbar åt poståkeriet och jag kan säga att 4000 för den frakten var svindyrt!!!!
www.posten.se där kan du kolla priser också
Vi skickar pallar till hela världen. Måste ha varit någon ny som suttit i telefon. ring 0771-59 59 59 så fixar dom det.Jobba åt Posten och vara så pass okunnig? När hörde med posten om dom kunde skicka en cross från Åre till Sundsvall så sa dom att dom inte skickade prylar tyngre än 20kg. Det var svaret jag fick /Jimmy
Jobba åt Posten och vara så pass okunnig? När hörde med posten om dom kunde skicka en cross från Åre till Sundsvall så sa dom att dom inte skickade prylar tyngre än 20kg. Det var svaret jag fick /Jimmy
Jeg undersøkte i Norge, hva frakt fra feks Oslo til Mo i Rana skulle komme på, å da fikk jeg i svar fra MeyerShip/Linjegods at det kostet ca. 2000-2500(inkl forsikring av eventuelle skader). Så 4000 som dere var inne på tidligere synes jeg høres dyrt ut. Det letteste er vel å henge släpvagnen etter bilen..