jaså gott om det ? Är det på andra sidan av Messlingen sjön ? Ska ju snöa på lördag och söndag som det ser ut som nuHahaha ja ner då. Det finns gott om det,
jaså gott om det ? Är det på andra sidan av Messlingen sjön ? Ska ju snöa på lördag och söndag som det ser ut som nuHahaha ja ner då. Det finns gott om det,
Det ser ut som att det kommer en del snö på söndag. Får se om man kanske åker upp nästa helg. Denna helg har Andreas skotern.På båda sidor om sjön. Ja det är ju bra, men jag ska hem på söndag tyvärr.
På Shell tanka vi o där tror ja de finns 98 men kan inte lova. Helt okej före men lite snö o dålig led mellan funäs o ljusnedal, annars funkar lederna hyfsat, bitvis riktigt bra. stenhårt på friåkningsområdet i helgen som var iaf. GAnska lite snö på fjället, vi var till helags både fredag o lördag men ganska tråkig led till Ramundberget därifrån.Hur ser det ut i Funäs nu, kommer man fram till nån mack? Och har nån 98 oktan?
Du kan tanka på både Shell och OKQ8 båda har 98.Hur ser det ut i Funäs nu, kommer man fram till nån mack? Och har nån 98 oktan?
är det friåkning mellan messlingen o storsjö? Är ju fina sluttningar på vänster sida om man kommer från messlingen. Var så osäker sist vi så vi höll oss på leden...Finns riktigt bra åkning från messlingen mot storsjö. Var där förra veckan och det var nog det roligaste och mest galna jag varit med om. Meterdjup snö med bra driv, inte puder men löst. Många fastkörningar och mycket attackbjörkar . I riktigt jävla branta sluttningar. Blir nog till att ge rr se till frugan och köpa en swb assault till mig själv.
Bilder?Njaaaa, jag körde bara rakt ut i skogen och hitta så sjuka raviner. Var ute i 6timmar hade 1 timme på skotern. Vi var 5 pers och 2 var hyfsat nya så mycket hjälpa, men vilken dag.
nej är inte friåkning där. Dock kör många utanför men du ska ha i åtanke att du kan bli straffad. Ledvärderna är dock inte ofta där omkring.är det friåkning mellan messlingen o storsjö? Är ju fina sluttningar på vänster sida om man kommer från messlingen. Var så osäker sist vi så vi höll oss på leden...
tjena! Är din stuga ledig nästa helg eller ska du dit ?Vad har du för mail så kan jag maila några!
Kan glädja dig med att det inte är reglerat där (bortsett från renskötseln på våren). Om man kommer från Messlingen och när man passerat kraftledningen så är det inte reglerat till vänster om leden fram till några hundra meter innan flatruetvägen.nej är inte friåkning där. Dock kör många utanför men du ska ha i åtanke att du kan bli straffad. Ledvärderna är dock inte ofta där omkring.