T
Trumpeten!
Hej! det är jag som är trumpeten på forumet fast jag klantigt tappat bort lösenord och ej kan registrera en ny användare då jag ej har en annan hotmail!
Har inför stora kval länge nu funderat på en sak, är i skoterbytar tankar, å tankarna kretsar mellan 2 olika skotrar, Yamaha vmax xtc 600 -97 och Arctic cat zr 600 efi -98, den sak användas som lekskoter å ledracer samt över leva klantiga landningar(dock ej så stora hopp då jag ej har den kapaciten att göra 10 meters hopp och fortfarande sitta kvar på skotern.
Så därför vill jag veta följande(motiverade svar, annars kan ni skita i att svara)
Vilken väger minst
vilken är mest balanserad
Vilken ni anser snyggast
vilken som har bäst ledegenskaper
vilken som klarar av dom längsta hoppen och dom klantigaste landningarna
vilken som går bäst i lössnö
dämpare boggie viktförskjutning mm
Mvh Manne"Blaze"Palmqvist;P
Har inför stora kval länge nu funderat på en sak, är i skoterbytar tankar, å tankarna kretsar mellan 2 olika skotrar, Yamaha vmax xtc 600 -97 och Arctic cat zr 600 efi -98, den sak användas som lekskoter å ledracer samt över leva klantiga landningar(dock ej så stora hopp då jag ej har den kapaciten att göra 10 meters hopp och fortfarande sitta kvar på skotern.
Så därför vill jag veta följande(motiverade svar, annars kan ni skita i att svara)
Vilken väger minst
vilken är mest balanserad
Vilken ni anser snyggast
vilken som har bäst ledegenskaper
vilken som klarar av dom längsta hoppen och dom klantigaste landningarna
vilken som går bäst i lössnö
dämpare boggie viktförskjutning mm
Mvh Manne"Blaze"Palmqvist;P