Obs de kan fortfarande va släckt stift bara. Om motorn surade till första gången och släckte stiftet så kan den släckt även de nya du satt dit för de är svårt få ur surhet ur motorn och stift semisläcks i ett grisblink. Prova elda kraftigt på stiftet gärna gasollåga butangas men passa värma elektråden så den tappar härdning!Ooch slå ihop bygeln till 0,45mm för då klarar stiften mer surhet utan att släckas. OBS släckta stift betyder inte att gnistan uteblir vid lös testdragning de kan ge synbart bra gnista ändå! Bästa sätt att få ur surhet är att dra ur motorn med stift ur och håll full gas dra många ggr.För bättre förutsättning att den ska gå igång på den cylindern sätt dit en kupevärmare riktad mot blocket i flera timmar med stift ur. Då torkar dunstar soppan ur vevhuset och motor blir varm = mer lättstartad. Du måste elda på stiften flera ggr om de blir blöta,,går den inte igång på några drag värm då stiftet igen och lufta ur motorn igen om o om igen.......I värsta fall duger inte eldning och knacka ihop bygel på de nya stiftet de kan va semiväck/släkt ändå! Prova då annat stift du kan sopa dit beg bilstift bara för uppstart så de inte blir så dyrt med nya stift stup i kvarten. Och de enda stift du ska köra på är Champions billigaste för modellen eller NGK br9eya för dessa stift tål surning bäst. Kör gärna med 0,45mm gnistgap for evver men om den skulle gå sämre av det (inte troligt) så gapa upp de till org gap. De finns fåtal motorer som inte gilar 0,45mm gap men jag tror inte din motor har någ emot det.