ja vad tror ni skulle det vara nåt? Jag skulle då tycka det vore grymt då jag ofta sitter och kickar runt på forumet i mobilen. Om fler tycker lika som mig så kanske det för eller senare kommer en :eyebrows:
Om man t.ex är någonstans där man inte har tillgång till en dator eller internet, så är en forum app ett kanonbra alternativ. Upplevde detta själv när jag va i stugan över påsk.Varför då om jag får fråga???
Har aldrig förstått det där med att man vill ha appar för att surfa i mobilen.
Varför vill man ha en nedbantad och sämre version av en hemsida?
Upplys mig.
Nu slår du knut på dig själv!?Om man t.ex är någonstans där man inte har tillgång till en dator eller internet, så är en forum app ett kanonbra alternativ. Upplevde detta själv när jag va i stugan över påsk.
Inte direkt, att surfa på min telefon är nog förmodligen det krångligaste som finns. får zooma hit och dit för att öht se någonting och sen startar den om sig efter att ha suttit på nätet en stund. Inte att glömma hastigheten, tar en total evighet att ens ladda sidan. En app laddar bara datan som finns i forumet, inte hela hemsidan vilket gör det aningen smidigare. Självfallet föredrar jag att använda datorn men som sagt inte alltid man kan göra det.Nu slår du knut på dig själv!?
Du har alltså en telefon med tillgång till nätet och kan surfa på hemsidan med den, men du vill istället ha ett sämre alternativ med en app?