stark cassie = ja
bra dämpning = så där, ja tycker att det är lite kort fjädringsväg...
rapp = jo vars är ju en 670, min axxar ifrån en ac 600 01 efi, å då har ja mitt inslags varv på 3800 å han har sitt på ca 5000 (båda 32mm matta) kör också ifrån han i toppfart, enl min mätare 145 en hans 155, vad som stämmer vet ja ej, men nog är det fortare en 145...
drar ju en hel del men de tycker jag det är värt men kanske 3-4 liter kanske lite mindre om man anstränger sig...
själv har jag inte kör nån xc men har kört ifrån dom
, men frågan om inte dom har bättre dämpning? tror det dom har fox om ja minns rätt, snyggare tycker jag att dom är en big pipen...
svårt val måste ja säga... men ingenting går upp mot en lynx, vet inte om det sitter avgasportar på polarisen, men det gör det på lynxsen, så lynxsen har ju mer hk på låga varv tror det är därför dem har lite lägre inkopplings varv en dom flesta andra skotrar, jäkligt skönt med de lågt (säger en gasglad 16 åring) min har gått över 1000 mil nu, har inte kört riktig 100 mil med den än men inget som krånglat för mig just. sen måste ja ju ge "T.R.A. variatorn ett stort + som man kan höja topp varvet på så aa ett stort + iallafall...