Kolla i den här annonsen en -04 motor med 300mil för 10k är väl inte helt fel!miilam skrev:någon som sett/hört att en F5 -03 sprängts lika fint???
du ska inte säga nåt du som inte ens har en skoterPitabroed skrev:Arctic... Ser du, köper man en arctic så kommer skärtorsdagen tidigt på året
yamma har ju ett smek namn "skramlaha"Pitabroed skrev:Arctic... Ser du, köper man en arctic så kommer skärtorsdagen tidigt på året
såg den men för sent en ny motor på väg!!MrGreen skrev:Kolla i den här annonsen en -04 motor med 300mil för 10k är väl inte helt fel!
hade före F5:an en xlt -93 utan problemPitabroed skrev:ZL_600: Hur kan du tro de? Bara för att jag inte har skrivit nåt i signaturen eller? Har haft polaris hele live utan motorhaveri. Så ta inga hastiga slutsatser
xlt_sks_94: Sant, skramlar och lever om som satan men går ändå! De e Yamahas fläktkylda
okej trodde du inte hade efter som de stog de..jag ber om ursäktPitabroed skrev:ZL_600: Hur kan du tro de? Bara för att jag inte har skrivit nåt i signaturen eller? Har haft polaris hele live utan motorhaveri. Så ta inga hastiga slutsatser
xlt_sks_94: Sant, skramlar och lever om som satan men går ändå! De e Yamahas fläktkylda