Nu när skotersäsongen börjar på riktigt har jag lyckats med konststycket att bryta ett ben i handen så nu blir det gips i tre veckor... Känns surt när fjällstugan va bokad och klar. Någon mer som är lika tursam???
Någonting säger mig att benen i din hand är hela...2 ben i min högra hand är av. men jag har inte berättat det för någon tihi. orkar inte hålla på och ***a på Vårdcentralen
ni har ju fan haft tur.... har dragit korsband, meniske och dom flest ledbanden i vänstra knät fick vänta på operation i 3månader sen efter operationen var det 12 månaders rheab pga av att dom gjorde en transplantation operation med ny levande sena som ska läka till i knät börjar nu köra igen med 1 helt år borta från skotern och dh hojjen...
2 ben i min högra hand är av. men jag har inte berättat det för någon tihi. orkar inte hålla på och ***a på Vårdcentralen
Emmes, sluta myta förfan, man går fan inte på kryckor i 8 månader din ***** pajas!
Jag har brytit benet och pajjat saker i knät samtidigt, och fick massa skruvar och skrot i benet, och jag fick gå på kryckor över sommarlovet, och det tyckte jag var länge! så 16 månader kan du glömma, hade det varit så allvarligt hade dom opererat dig innan det vetu.
Har en kompis som råkat ut för exakt samma sakerÄr glad att jag inte råkat ut för nåra såna skador.. knäna brukar ju *****s hela livet typ om man kvaddar dom en gång.. har ändå haft tur, har vurpat me cross tillräcklit många gånger, även gjort några vådliga skoterfärder samt att en blådåre körde på mig me bil i 50 knyck när ja cyklade en sommar..
Blev du gipsad då, eller behövdes det inte ?brutigt snoppen och tre ärr på olonet och bara en halv pungkula kvar