J
Jona$
Kan du pma Om vilken användare du köpte av där, rätt ovanligt att slippa tull å moms idag, nåt speciellt du gjorde`?
Tullavgiften kan man slippa på varor under 1400kr men momsen slipper man bara om varan är under 300kr. Och det är momsen som är den stora avgiften, tullen brukar bara vara 3,5%. Och den extra hundringen får man betala oavsett om det gäller moms eller tullavgift.fast kollar man på tullverkets hemsida så ska ju varor med värde upp till 1400kr slippa tullkostnaden.
Skumt asså, har inte betalat nå moms eller tull, varken från Skinz & Bikeman när jag handlade grejer over there!Tullavgiften kan man slippa på varor under 1400kr men momsen slipper man bara om varan är under 300kr. Och det är momsen som är den stora avgiften, tullen brukar bara vara 3,5%. Och den extra hundringen får man betala oavsett om det gäller moms eller tullavgift.
fan exakt samma som jiiig!;>![]()
Vart ett par av dessa från samma säljare som snopro700
Nej det är dubbelglas och jag kikade på sidan du visa och bra peng och frakt, slog ut på 823:- med frakt och jag köpte samma från usa och det kostade med frakt 687:- men då med nedskrivet värde för att slippa tull.
Dom skickades den 14 och var i min brevlåda den 23