Har kollat nu. Deras "klick" fäste är smalare än go pro. Men själv "skruvfästet" kan tänkas funka, har ej kunnat kolla det.Detta vore högst intressant om dessa passade! Sugen på bröstselen
Har kollat nu. Deras "klick" fäste är smalare än go pro. Men själv "skruvfästet" kan tänkas funka, har ej kunnat kolla det.Detta vore högst intressant om dessa passade! Sugen på bröstselen
Har en Gopro HD hero
hur ser man att den laddar, fast röd lampa eller blinkande?
Har en fråga, när jag skall ladda upp klipp/filmer på tuben, som jag filmat med hd2an så tar det typ 5 timmar o ladda upp, finns det ngt program lr nått där jag kan konvertera dom till mindre filer men samma kvalite, eller måste jag alltid vänta dessa 5 timmar?? Hur gör ni?
jag filmar iaf i 720/60 och de är mp4, kan inte mkt om de här me gopro och format :/ Så använd inte allt för svåra ord om du ska hjälpa mig
Njaa, inget speciellt, har inte redigerat dom speciellt mkt, använder det som finns på macen o de är imovie, vilket jag tkr suger, lr vad vet jag, har inte testat andra, men jag tkr de är ganska dåligt, men det kanske funkar? Men vad ska jag göra för att de ska gå fortare att ladda upp, jo just, jag laddade ner nå prog. från gopros hemsida? Förlåt om de är flummigt
Jag skulle då köra på original för att vara på säkra sidanNån som har tips på bra hemsida för att köpa tillbehör till GoPro? Eller är det ebay eller GoPros hemsida i USA som gäller? Såg att det finns batteripack på ebay "made in Hong Kong"...till bra pris...någon som testat eller skall man köra på original?
Nån som har tips på bra hemsida för att köpa tillbehör till GoPro? Eller är det ebay eller GoPros hemsida i USA som gäller? Såg att det finns batteripack på ebay "made in Hong Kong"...till bra pris...någon som testat eller skall man köra på original?
SeriousSam, de verkade funka, till en början då det stod 54 min men nu har den vart 1.5 timme på 4 timmar så nej, de funkar inte, hur skall jag göra
precis som du säger, "klick"fästet är smalare men deras "skruvfäste" funkar klockrent! använder själv deras bröstsele!Har kollat nu. Deras "klick" fäste är smalare än go pro. Men själv "skruvfästet" kan tänkas funka, har ej kunnat kolla det.
Jag kan säga att vi har väldigt dååligt nu, för routern är trasig :S
EDIT: Ta emot filer: 2.14 Skicka filer: 0.48, så som du förstår så är de gryyyymt dåligt