Allt är filmat med antingen 1080p 30fps eller 960p 48fps. Sen har jag ju croppat om vinklarna litegrann så det ser ju inte ut som det gjorde direkt i kameran!
Croppa mig hit och croppa mig dit, vad innebär det? Jag lär ångra att jag frågade då jag antagligen inte kommer att förstå svaret.
Nån annan som köpt engångsdisplayen? Den var ju grymt användbar den dagen den fungerade..
Snygg film Sam!:thumb:
Har precis också skaffat en hd2, som jag tänkt filma lite skoter, mtb mm. Skall bli kul att lära sig klippa och redigera. Hoppas man får lite tid över bara!:whistle:
Haha ja förlåt, det är en arbetsskada att använda engelska skitord. Beskära skulle jag kanske skrivit, helt enkelt - att flytta om bilden dit jag vill ha den eller skära bort delar som jag inte vill ha med.
Jag antar att du menar LCD bacpac, har den själv och har haft den i många månader, tycker den är klockren. Vad är felet på din?
En bra grej är Youtube, finns hur många tutorials som helstHur gör man övergångar mellan klipp i vegas?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Okej, hur länge räcker ett batteri ungefär?Du använder typ 5-6 gb på ett batteri så det funkar nog superbra
Jag har lagt mellan lite hushållspapper i "gångjärnet".. Då sitter det stenhårt sen.är det någon som har problem om att man skruvar åt skruvarna nästan allt man kan och kan ändå vrida och vicka på kameran lätt?
hur har ni gjort för den ska sitta bättre??
Har en GO PRO HD Hero 2 och känner inte igen detta problemär det någon som har problem om att man skruvar åt skruvarna nästan allt man kan och kan ändå vrida och vicka på kameran lätt?
hur har ni gjort för den ska sitta bättre??