grymaste killen på skoter?

nexium

Medlem
2 apr 2007
32
0
1
Kiruna
Den bästa svensken enligt mig är väl bodin eller ankan. Dom flesta från slednecks är ju galna, men min favorit är nog Chris Burandt.
 

130fi

Välkänd medlem
1 mar 2007
810
0
16
Drevdagen
Jag säger bara Chris Burandt och hans puderkörning/hillclimb i Slednecks 10......OJOJOJ!!!!!
Snacka om samspel människa/maskin.
 

geten_5

Ny medlem
2 dec 2007
2
0
1
ja som ni förstår så e jag ute efter att få fram vem som ni tycker e grymmast på skoter..
jag personligen diggar Jay Quinland han e sjukt grym!!!!

Håller med Jay Quinlan är sjukt grymm i slednacks 6 då han gör backflip :D

och Dane Ferguson är helt klart sjuk i huve :rock: grymt assså :D
 

J.Nilsson

Välkänd medlem
9 mar 2007
144
0
6
boden
Chris Burandt är nog det jag gillar bäst.

han är allround, ingen ramp-tramp, ingen som bara hoppar 20m hopp med kortbandare.

han är allround, och fruktansvärt säker med mountain maskinerna.

sen är han juh jävligt chill i sitt tänkande ochså "when i snowmobile, i wanna make a track, where the next dude that see`s it says "man, what was that guy thinkin?" "
 

jockemeec

Aktiv medlem
20 jan 2008
96
0
6
Arjeplog
jag tycker inte de e så intressant med typ slednecks ser hellre på svenska ammatörfilmer tex sledmaggedon men själv gillar jag skarpt killen som satte första backflipen i slednecks 4 även om väldigt många gör det nu så satte ju han licksom milstolpen:D
 

muotkas

Välkänd medlem
2 jan 2007
1.462
0
36
Kiruna
jag håller med om janne tapio. han var ganska överlägsen, visst hade han en bra maskin under sig men han kunde köra också. synd att han slutade efter sitt benbrott..
 

jojje_76

Välkänd medlem
27 okt 2007
110
0
6
luleå
såg en kille från luleå med en likadan maskin som jag har en rmk 900 -05 151" snurra runt baklänges i ett hopp kanske kallas backflip vad vet jag, och land autan bekymmer, måste vara svårt med så lång maskin
 

Casy

Välkänd medlem
5 dec 2007
628
0
16
Mörsil/Krokom
Jag skulle hellre va grym på freestyle/allround än snabb på bana. Finns så mycket annat att åka på i en naturlig fjällmiljö än en banjaevel