Grymmaste lössnömaskinen för max 150k ?

twister

Välkänd medlem
15 okt 2006
2.506
5
38
Östersund
Tja!

Det blir nog ingen ski-doo iaf dom verkar ha för mycket proble med remmar och flex i chassiet ! :( Tror mest på en rmk assaullt 155 -2011 ! alt rmk pro-r 163. På bilderna som finns på polarishemsida så ser det ut som rmk'n har mycket brantare attackvinkel på bogiskenorna än assaulten ? borde int det vara tvärtom då rmk är en ren lössnömaskin ?

Jag gillar inte riktigt artic då de kör med ett gammaölt chassie och den gamla "badkars" fronten som ser klumpig ut !

mbrp

Välkänd medlem
6 mar 2007
144
0
6
Bollstabruk
Tja!

Det blir nog ingen ski-doo iaf dom verkar ha för mycket proble med remmar och flex i chassiet ! :( Tror mest på en rmk assaullt 155 -2011 ! alt rmk pro-r 163. På bilderna som finns på polarishemsida så ser det ut som rmk'n har mycket brantare attackvinkel på bogiskenorna än assaulten ? borde int det vara tvärtom då rmk är en ren lössnömaskin ?

Jag gillar inte riktigt artic då de kör med ett gammaölt chassie och den gamla "badkars" fronten som ser klumpig ut !
Bilderna kan många gånger vara missvisande, det är tvärtom.. Rena rmk:er har flackare attack vinkel....

_night_stalker_: Där håller jag inte med dig riktigt, har kört både rmk o m-serien o måste säga observera dagens rmk är mycket smidigare... Snudd på för smidig.. Men articen är brutalare o på ett sätt mycke roligare/intressantare att köra men för den delen inte alls osmidig, men det är en personlig upplevelse!!! Tror man blir nöjd med ett leende på båda maskinerna!!!