...efter inkörningsperioden är avklarad.Nya 800:an har betydligt behagligare avgaser..
...efter inkörningsperioden är avklarad.Nya 800:an har betydligt behagligare avgaser..
Nu vet ja inte hur fett dom går på mellanregistret eller hur mycke "skyddsgrejer" det är i dom så dom fettar på om det börja bli för varma avgastemperaturer.. Men hålla jämn gas på mellanregistret på min är fan döden.. Avgastampen sticker iväg så fruktansvärt snabbt, i princip värre än att hålla fullpelle.. Jag måste pumpa fullt någongång lite nu och då med min så den får ner tempen iallafall...Enligt utsago låg han i jämn hastighet, typ 60-70 när den nöp..
Totalras på vänster kolv och cylinder. Ingen förklaring finns till varför den rasade tydligen.. Men spridare och kolv och cylinder har bytts.Tycker de låter konstigt. Höll rätt jämn mutter hela vägen på min touringtur (6-6100) rpm å den höll då ihop 3mil var på en sjö å där var de ingen pause utan allt i ett svep.
Ska bli intressant å höra ÅFs förklaring på vad som hänt! För ni måste komma med en update på hur de går