Hejsan har en rave 670-00 (G-type) som jag är sugen på att höja i boggien, är det någon som har något förslag hur jag ska görat på bästa möjliga sätt?? för att slippa en massa onödigt slitage.....
Använd vår fina sökfunktion det finns hur många trådar som helst om det här.Hejsan har en rave 670-00 (G-type) som jag är sugen på att höja i boggien, är det någon som har något förslag hur jag ska görat på bästa möjliga sätt?? för att slippa en massa onödigt slitage.....
Har du kollat på balata remmen i boggien, du kan släppa ner den nått snäpp om de går, om du vill ha bort lite skidtryck innan du höjjer den...cacceeze: okej tack för hjälpen! jo skidtrycket är högt redan som de är nu.... funderar på att höja fram i framvagnen med om det kanske kan bota skidtrycket? samt å få den lite mer lätt rest
ToppeP: riktigt snyggt gjort tack för svaret!
Min är då inte framtung och vi har ju samma chassie...jo jag har varit dit å kikat lite men det verkar inte gå att släppa på balata remmen
jo jag måste ta mig i tu med skidtrycket !! man känner ju att det verkligen finns orken till att få skidres men då ere fästet samt skidtrycket som sätter stopp (framtung)
Att byta matta tar inte länge, bara nån timma...ja det låter som ett perfekt sommar/ helg projekt å fixa slutburk må införskaffas å