Jag har inte monterat handvärmarna på styret änn. Jag tänkte prova och se hur det går utan först. Men tumvärmaren har jag kopplat in. Jag har inga yamaha grejer på styret. Jag köpte bara ett par billiga handskydd fårn mopedhandlaren och använde orginalgashandtaget. Jag provade göra egna hashandtag men det var svårt att få rätt spel på vajern. Däremot så har jag gjort ett eget fäste för själva gashandtaget och egna fästen för handskydden. Jag gjorde det av vanligt plattjärn som jag bockade till, svetsade och slipade till lite. Sen gjorde jag styyrhöjaren av en plåt som jag bockade lite så att inte styret kommer så långt bak. Det hade gått bra att använda orginalfästena för gashandtaget osv. men jag tyckte att dom vart lite väl stora och klumpiga så jag gjorde dom här grejerna själv. Styrhöjaren höjde styrfästet med 130 mm men crosstyret är inte lika högt som orginal, men det kanske vart lite väl högt ändå. jag har inte förlängt några vajrar, det enda jag fick göra var att skära ett litet hål i plasten som går till luftburken. på så vis kunde jag dra själva klumpen som delar vajrarna närmare styret. sen klippte jag bara av några stripes så bromsslangen vart längre.Jag fick ta lös oljeslangen så jag kunde placera oljevajern lite bättre.
Ska du köpa ett nytt styre också eller? Jag köpte mitt på www.crossbolaget.se. Om du vill kan jag ta bättre bilder på styrarrangemanget?
Ska du köpa ett nytt styre också eller? Jag köpte mitt på www.crossbolaget.se. Om du vill kan jag ta bättre bilder på styrarrangemanget?