Handla på sled-parts

Kathalon

Välkänd medlem
28 jan 2011
382
0
16
Hemmingsmark
De är ju iof klart att de blir dyrare om man tar skidor för de är ju aningen skrymmande. Borda inte bli så dyrt om man tar 2 hjälmar, 2 goggles och lite kläder.

Trollet23

Välkänd medlem
1 mar 2009
1.816
1
16
Skellefteå
Är det några i tråden som kan dela med sig av sina kollinummer från USPS så vore jag tacksam. Är nyfiken på hur länge jag behöver vänta på min matta och lite annat småplock :)

Min har statusen "Shipment Accepted" i måndags, dvs paketet hämtades hos säljaren då. Efter det har jag inga uppdateringar.

C

CROA

Värst vad mycke ni har fått betala.

Beställning 1 kostade frakten $88 (1 par skidor, Go Pro kamera)

Beställning 2 kostade frakten $68 (Go Pro kamera, fästplattor till fotsteg, rem)

Båda gångerna skickades grejerna med USPS och tog inte mer än ett par dagar i frakt (tog däremot längre tid att få hem kamerorna från tillverkare till säljare)

Kathalon

Välkänd medlem
28 jan 2011
382
0
16
Hemmingsmark
Konstigt att de skiljer så mycket. borda ju vara att någon har beställt med express och någon med vanlig standard shipping. Annars kan de ju inte skilja så mycket.

Unpoor

Ny medlem
3 feb 2011
4
0
1
Ånge
Nu är det 2 veckor sedan jag beställde, ett antal mail, inget svar, en satans rövare detta oxo som många på den där sidan pölen..

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
3 veckor sen för mig. Kul att man inte hann få Go Pro kameran och SLP skidorna innan man åkte till Riksgränsen i fredags. Dock är grejorna nånstans i Sverige nu. Tycker att med tanke på fraktpriset jag betalade jämfört med andra så borde det gått mycket snabbare. :(

Sledborne

Välkänd medlem
1 okt 2008
1.296
1
16
Umeå/Arjeplog
Tänkte beställa ett par ca pro skidor från sled-parts,
Någon som vet om infästningar och styrstål är inkluderat i priset på skidorna (Sale Price $408.95) ?