Som ovan nämda, Var nämligen påväg ned i garaget idag för att fixxa lite. Sista backen ned mot garaget kommer jag rullande på min bmx, och vilka möter jag då. Jo det blåa djuret som stannar mig för att börja gnata om reflexer och lysen, Jag försöker förklara att reflexer får man inte ens med när man köper en sådan här cykel. Efter ett tags bollande med argumentationer så fick jag tillslut leda hem cykeln i hård blåst och snöfall. Dom måste ju helt enkelt ha tråkigt när dom stoppar cyklister för sånna grejjor när man läser i tidningarna att poliserna inte har haft tid att rycka ut när det står folk och matar med en yxa på ytterdörren. Tummen ned för polisen denna gången.
Så nu har tankarna rullat iväg till att seriekoppla 2 st moppe batterier på cykeln, köpa ett extra ljus till bilar och montera på styret. Då kan dom ju inte säga nått annat än att dom blir bländade, MEN! jag har lyse på cykeln och slipper 1000kr i böter
Så nu har tankarna rullat iväg till att seriekoppla 2 st moppe batterier på cykeln, köpa ett extra ljus till bilar och montera på styret. Då kan dom ju inte säga nått annat än att dom blir bländade, MEN! jag har lyse på cykeln och slipper 1000kr i böter