Köpte Boyesen ifrån sledparts.. tror ja pungade ut just under 3k vilket jag anser är fullt acceptabelt! =)
/F
/F
Tyvärr har jag ingen bild på det och kan inte fixa någon heller när han sålt skotern. Men han gjorde iaf två små fästen som han skruvade fast i luftburken så den inte kunde röra på sig.åå fan jag har gått i tankarna om att göra egna insugsgummin fast i alu som boyseen..
då jag då jag kör laser så jag tänkte göra en egen fläns och svetsa på ett rör men samma vinkel som orginal är det nått som kan funnka såga mig och jag har fel... och har du nå bilder på det bror gjorde hade varit kallas
Tyvärr har jag ingen bild på det och kan inte fixa någon heller när han sålt skotern. Men han gjorde iaf två små fästen som han skruvade fast i luftburken så den inte kunde röra på sig.
Sitter och tittar på sledpartssidan och undrar ifall dom säljs i par eller om man måste skriva in 2 i quantity rutan ?Köpte Boyesen ifrån sledparts.. tror ja pungade ut just under 3k vilket jag anser är fullt acceptabelt! =)
/F
VA! redan efter 170mil ?!Tro inte att det ska bli frid o fröjd om du köper alu-boyeesen,,,,finns en liten gummibit jävel där oxå o den sprack för mej efter ca 170mil:bootyshake: