Tänkte beställa mig en ny gopro ikväll men vart jag än kollar på nätet är de slutsåld och även i alla affärer jag varit runt på idag, någon som vet en nätbutik som har på lager? 3+ black alltså, silver och white verkar det finnas gott om
Jag med, skulle verkligen vilja ha 100fps i 1080p till vintern.läste att den skulle vara framskjuten till Mars2015 så hoppas dina källor har rätt Leafo!
Förstör inte dina fina filmer med för mycket slowmotion bara...Jag med, skulle verkligen vilja ha 100fps i 1080p till vintern.
Nejdå och håller helt med . Det är dock ett grymt verktyg att bygga stämning och "rädda klipp" med, men som med allt annat så är för mycket av det goda inte bra.Förstör inte dina fina filmer med för mycket slowmotion bara...
Själv tycker jag det är tröttsamt i många större filmer som släpps nu, är alldeles för mycket slowmotion för min smak!
Ja, så var det ju. Kom på vad det var med Braaap, det var så sjukt dåligt klippt till musiken så jag nästan var tvungen att stänga av.509films var ju helt överkåta i slowmo ett tag (eller är kanske?). Alla videos var 100% slowmotion. Ett 3min klipp kunde innehålla typ 5 egentilgen korta "sekvenser". (Dropp, Hopp, Spränga nån driva typ)
Huvudet på spiken!!!509films var ju helt överkåta i slowmo ett tag (eller är kanske?). Alla videos var 100% slowmotion. Ett 3min klipp kunde innehålla typ 5 egentilgen korta "sekvenser". (Dropp, Hopp, Spränga nån driva typ)
Men nu är det dessa korta klipp dom lägger upp på FB med jämna mellanrum som jag menar. =)Upplever det tvärt om, vol 7 är full av dryg slowmo, 8an och nian är mycket bättre. Var dock ett tag sen jag såg 7an, då min dotter använt den skivan att slipa golvet med.