Hahahaaa javisst, en ny dimension av tändproblemLägg ner det där nu å skaffa en stor trippel istället
Hahahaaa javisst, en ny dimension av tändproblemLägg ner det där nu å skaffa en stor trippel istället
Såja...är ju rätt lätt att byta några stift. Har förmodligen löst problemet iaf. Var för stort gap på stiften. Ny ylar den göttHahahaaa javisst, en ny dimension av tändproblem
Det är roligt när det går bra för folkSåja...är ju rätt lätt att byta några stift. Har förmodligen löst problemet iaf. Var för stort gap på stiften. Ny ylar den gött
Både ochHar du nån avgastemp eller lambda att gå efter?
Det stora problemet är ju att på WOT så ligger jag på 16.5 till 17, där ligg jag inte bra alls, man ska hålla typ 12 där i AFR. Så soppan verkar inte räcka trots ny mapp, men den är ju på väg åt rätt håll iaf då den låg på 17 till --- förut på WOTÖöh.. Jaha.. Om bränslet är bra så borde den ju inte spika? Med vad kan den DETa på förutom knacksensorn?
En väldigt dum idé. Men om du ligger bra till på bränslet och inte riskerar nån härdsmälta.
Skulle man kunna skruva bort knacksensorn och prova köra utan den? Alltså ha den inkopplad med inte skruvad i motorn.
I AFR? Isåfall ca 17.Vad ligger du på för afr på full pjäxa?
På fullt ös så ska du inte ligga på över 12,5..I AFR? Isåfall ca 17.
Har du någon idé? Kom med en lösning, kom igen nu
Jag kan inte editera mappen. Den är utmaxad på soppan på justeringarna.Kan du inte bara gå in och feta på mappen där den går magert?
Antingen de eller sänka laddet eller slutligen sänka kompf/ändra förbräningsrummen.
Menar så många finesser finns det väl ändå inte på ett järnspett..?
För nog borde väl bränslepumpen orka med? Bränsletrycksregulatorn?
Du det vet jag inte, jag vet dock att det ska funka.Tänkte också på bränsletrycksregulatorn. Kan den på nått vis vara mappad mot en progressiv btr å du står där med en linjär btr?