Naturligtvis tycker jag att ÅF ska göra allt för att du ska känna dig 100% nöjd, om han sen gör det är en annan sak.hallå alla.
har lite bråttom, men ska uppdatera lite snabbt. återkommer..
Har nu fått en låneskoter, fick den levererad samtidigt som de hämtade min i torsdags.
så nu har håkan betett sig som man bör.
Sedan blir det en ny motor.
sedan Daweasel
vet inte vad du syftar på direkt, har jag begärt att de skall laga nått mer utöver eller??
Sedan om du inte tycker att de skall stå för reseersättning eller förlorad arbetsinkomst kan du köra den linjen om du råkar ut för nått liknande.
För jag har rätt enl lag till detta. har som sagt diskuterat detta ett par gg med ko nu samt fått papper hemskickat.
men som sagt återkommer med mer info.
Perfekt, precis som det ska vara.hallå alla.
Har nu fått en låneskoter, fick den levererad samtidigt som de hämtade min i torsdags.
så nu har håkan betett sig som man bör.
Sedan blir det en ny motor.
Håller med fullständigtOm man vänder på det,tänk om ÅF agerat snabbt och verkligen tagit hand om kunden och överkompenserat honom från dag ett(utan att exempelvis gnälla om orimliga krav när kunden frågar om oljan DOM spillt ut är borttvättad), vilken BRA reklam dom skulle ha fått. Då skulle folk fokusera på hur juste dom löst det hela och inte fokusera på den (enligt mig) mest pinsamma händelse en verkstad kan lyckas med....