HTC HD2 Eller HTC DESIRE??

Bagy

Välkänd medlem
10 mar 2007
350
0
16
Söderhamn
Hej!
Sitter i jordens beslutsångest, hjälp mig! Är Hd2an "gammal" vid det här laget?
Telefonen ska användas till:

-Lyssna på musik
-Kolla film/youtube
-Kolla mail & surfa (dagligen)
-Använda telefonen dom "dongel" alltså som modem

Annars har jag inte nå krav men detta ska flyta och vara bra!
Vill inte ha förslag på andra telefoner, bara mellan dessa två!

Tacksam för svar!
MVH / Andreas
 

egodeus

Välkänd medlem
8 jan 2010
682
0
16
Desire utan tvekan... Windows Phone 6.x är väl inte så hot kanske. Jag kör en rootat Hero och jag tycker, utan tvekan, att det är min bästa telefon någonsin.
 

Bagy

Välkänd medlem
10 mar 2007
350
0
16
Söderhamn
Desire utan tvekan... Windows Phone 6.x är väl inte så hot kanske. Jag kör en rootat Hero och jag tycker, utan tvekan, att det är min bästa telefon någonsin.
Jag har ingenting imot Winmo 6,5 som är Hd2. Speciellt inte eftersom man i stort sett inte använder det i Hd2an, utan Htc´s Sense som ligger över.

Vi får se vilken jag väljer..
 

Maaattiii

Välkänd medlem
12 apr 2010
258
2
16
Är inte så insatt i HTC telefonerna, men kan skriva skillnaderna mellan Desire och HD2 som är värda att nämna:

I HD2 kan du ha upp till 64GB minneskort, och i Desire 32GB.
Med Desire kan du filma med 720x480 och i HD2 640x480 (VGA).
Desire har en 3,7" skärm, och HD2 har en 4,3".

Kollade lite snabbt vilken jag skulle valt, och de hade blivit Desire. Men smaken är som baken, delad. Lycka till iaf! :)
 

hajfen

Välkänd medlem
11 jan 2008
1.794
0
36
Strömsund
Desire är fan den fläskigaste mobil som finns får en riktig ha känsla iphonen har inte en changs!
 

Bagy

Välkänd medlem
10 mar 2007
350
0
16
Söderhamn
Det blev en Hd2a, varit på media markt två gånger och klämt på dom båda. Det är nått med Hd2an som jag inte kan släppa, den är fet och snuskigt välbyggd till det yttre. Desire är fet mjukvarumässigt, men väldigt plastigt yttre!

hd2an tilltala mig mest. Och det är ju det som räknas :)

MVH / Andreas
 

Bagy

Välkänd medlem
10 mar 2007
350
0
16
Söderhamn
Jag är en hycklare, förlåt! Det blev total omvändning och idag köpte jag en Iphone 3gs...nu är jag en i mängden :)