Går skola... en sport för vissa:boring:
Ga1337 Välkänd medlem 23 dec 2008 570 0 16 Norrbotten 4 sept 2009 #41 Går skola... en sport för vissa:boring:
Yamaha_nisse Välkänd medlem 22 mar 2007 7.744 5 36 Eskilstuna / Åre www.ayriders.com 4 sept 2009 #42 Golf, Spelat i kanske 10 år, var rankad 20:e i min ålder i Sverige. Kom på 13e plats i SM i min årskull.. Flyttade ännu lääängre norrut till någon sketen liten j*vla lapphåla, och inte sett skymten av en golfklubba på 2 år! Ska börja med boxning!
Golf, Spelat i kanske 10 år, var rankad 20:e i min ålder i Sverige. Kom på 13e plats i SM i min årskull.. Flyttade ännu lääängre norrut till någon sketen liten j*vla lapphåla, och inte sett skymten av en golfklubba på 2 år! Ska börja med boxning!
Lubsor Välkänd medlem 5 jan 2008 1.000 0 16 Bjästa/ Örnsköldsvik 4 sept 2009 #43 Inte dåligt Yamaha Nisse! :beer: Har spelat hockey, sluta med det då knäna la av. Nu är det skoter körning, enduro med cross och FMX för hela slanten. FMX är bland det roligaste jag hållit på med! Synd bara på skadorna man drar på sig.
Inte dåligt Yamaha Nisse! :beer: Har spelat hockey, sluta med det då knäna la av. Nu är det skoter körning, enduro med cross och FMX för hela slanten. FMX är bland det roligaste jag hållit på med! Synd bara på skadorna man drar på sig.