Snowy, vi har ju medlemskort färdigtryckta nu som du kan sälja var som helst
Hör av dig ifall du behöver ett block.
MVH L-O
Jo jag vet, men tänkte i andan att det ska vara enkelt... och som en slags "passiv" försäljning... en som fungerar av sig självt. Exempelvis en bunt i Skoterstugan för intresserade att ta i från.. eller att ladda ner och skriva ut...
Skrev till Plusgirot och frågade och fick svar, tycker de överdriver... rätt färg på rastret exempelvis, finns ju så många olika inbetalningskort så de flesta verkar ju fungera:
Hej!
Ska man skicka ut blanketter till medlemmar måste man ha blanketter som är tryckta på ett tryckeri som har avtal med PlusGirot för det.Det ska vara ett papper som är godkänt och även färgen på rastret.
Är inte blanketten bra, så blir det problem i bokföringen och ni får inte in några avgifter.
Skickat: den 10 november 2010 20:05
Till: Pgblanketter
Ämne: Plusgiroblankett för datorutskrift
Hej!
Jag är medlem i en ideell förening som försöker värva nya medlemmar och försöker dra mitt strå till stacken.
För att göra proceduren enklare för nya medlemmar skulle jag vilja ha en mall av plusgiroblanketten för inbetalning, någon av dem ni visar här exempelvis:
http://www.plusgirot.se/sitemod/upload/root/www_plusgirot_se/foretag/Inbetalningskort.pdf
Går de att få tag på så vi kan använda i Wordformat alternativt PDF. Vill gärna kunna lägga in Plusgironummer och de uppgifter vi önskar från medlemmarna. Vi är en förening med ett knappt hundratal medlemmar.
M v h - Patrik Larsson
Medlem i Sävast skoterförening.