S strimbo Välkänd medlem 6 nov 2005 228 0 16 28 dec 2005 #1 När jag köpte min sx600 fick jag inte orginalplåtskidorna på utan lättvikts i plast eller komposit. Men nu vet jag ju inte vilka styrstål jag ska beställa! Står det på något speciellt ställe vad det är för tillverkare?
När jag köpte min sx600 fick jag inte orginalplåtskidorna på utan lättvikts i plast eller komposit. Men nu vet jag ju inte vilka styrstål jag ska beställa! Står det på något speciellt ställe vad det är för tillverkare?
2stroke Välkänd medlem 31 dec 1999 4.445 2 38 Norrbotten www.lynxtalk.se 28 dec 2005 #2 Te en bild... Ta en bild och sätt in här i denna tråd så är det garanterat någon som vet vilken skida du har !
Te en bild... Ta en bild och sätt in här i denna tråd så är det garanterat någon som vet vilken skida du har !
X Xeon Välkänd medlem 25 okt 2004 216 0 16 28 dec 2005 #3 brukar stå va de är för skidor, annars hör med han du köpte skotern av , han vet säkert villka skidor han köpt o satt på
brukar stå va de är för skidor, annars hör med han du köpte skotern av , han vet säkert villka skidor han köpt o satt på