Inskickade bilder

• Trådskapare Ej medlem/Inloggad
  • Startdatum
E

Ej medlem/Inloggad

Fler än jag som är gruvligt less på alla som tycker dom är fräna när dom drar en pudersväng ?

G

gäst

Ej medlem/Inloggad skrev:
Fler än jag som är gruvligt less på alla som tycker dom är fräna när dom drar en pudersväng ?
Är du avundsjuk? skaffa fram finare bilder så kan jag vara beredd att hålla med dig

Quethec

Välkänd medlem
21 apr 2005
824
2
16
Gävle
Det är väll inge fel på dom bilderna.. Roligare att se sånna bilder än folk som enbart knäpper kort på dess skoter utanför sitt garage

Ej medlem/Inloggad skrev:

Mats_

Välkänd medlem
2 jan 2006
400
0
16
Quethec skrev:
Det är väll inge fel på dom bilderna.. Roligare att se sånna bilder än folk som enbart knäpper kort på dess skoter utanför sitt garage
WORD, Det är verkligen tråkigt att titta på folk som knäpper bild på sin originalskoter.

Quethec

Välkänd medlem
21 apr 2005
824
2
16
Gävle
Håller fulständigt med =) Fast är det en riktigt fin knäppt bild kan de också vara ok om de är en frän skoter.. de kan bli snyggt

Mats_ skrev:
WORD, Det är verkligen tråkigt att titta på folk som knäpper bild på sin originalskoter.

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Jag tog en bild på blizzen när jag hade kämpat migh uppför en brant kulle. Då tog jag ett kort med bilder i garage eller på gården gillar jag inte särskilt mycket....om dom inte är hyper moddade så. Men en skoter på en bild med solnedgång eller t ex fin utsikt bakom tycker jag är okej.