Tyvärr inte priser på modellen som intresserar mig.... Är visst helt ute att gilla crossovers på 600 cc..
Får man fråga vart då? Ringt runt nu i mitten av september och fått priser på Hardcore 2019 allt mellan 152- 142beställt en hardcore 2019 fick ge 135 rentköp
Verkar som att du blivit överbevisad, jänkarna som hunnit få snö är lyriska over there över nya alphan, tidigare axys och doo förare hyllar den. Vetkar va längesen Arctic har sålt så här mycke skotrarMöjligt...
Men jag är helt klar i min övertygelse.
Skulle inte vilja ha en matta som viker sig i sidled.
Har haft det (T-motion) och vill inte ha det igen.
I mina ögon är denna sämre än T-motion.
Men men, jag kan ha fel
Få se om jag blir överbevisad med tiden...
Har inte sett detta svar förrän nu...Verkar som att du blivit överbevisad, jänkarna som hunnit få snö är lyriska over there över nya alphan, tidigare axys och doo förare hyllar den. Vetkar va längesen Arctic har sålt så här mycke skotrar
Tror folk inte är mer långsiktig än att om det inte är super före början av Januari så blir det ingen vinter så man säljer maskinen. =)Har sett på blocket att några ska sälja sin Alpha 1 redan efter bara någon mil. Är det något tok med maskinerna?
samma användningsområde som vilken annan 154 eller dito.Nu är jag inne på för mig okänd mark, men jag måste bara fråga... Vad är det som lockar med alpha one?
Visst, det är en lite annorlunda konstruktion än vi är vana med, intressant på sitt sätt. Men för skandinaviskt före, vart är användningsområdet?
No offense, just wondering...
Då folk verkar hoppa in i stenar och stubbar för att sen skylla på Monorailen så tror jag A-C håller det till att det blir en M8000 & en M6000 som får den. Sen behåller man en Hardcore för dom som knäcker skenor.Tror ni monorailen kommer till fler modeller 2020?
Lite så jag spontant tänker. Får för mig att det inte är avsett för ledåkning ö.h.t. Men jag kan ha fel...Användningsområdet känns ganska smalt också, hade det varit till fördel på led så hade nog SX maskierna haft det redan dom också.