Nae, nog visste jag vad det var. och hade studerat den ett bra tag. Men vissa saker blir man bara sjukt less på och jag vart det. hade den haft en 800:a i den hade kanske varit annat men så är det bara. jag kan dock erkänna att jag inte är någon flyga runt snubbe utan suktar mer efter 2 meter puder om det nu finns
så lite felköp var det men jag fick iaf prova och vart besviken.
det gick något jävulskt fort efter den mest jävliga leden eftersom den tålde en del och jag är inte den som håller igen. men motor karaktären får en att bli besviken eftersom den varvar för mycket och har för lite bottenvrid...
min tanke med skotern var att montera 800:a så jag sökte under ett halvår utan att hitta en som var i hyffsat bra skick och inte gick på 25 tkr. tyckte inte att det var värt att slänga pengarna i sjön på något som man ändå aldrig kommer att få tillbaka för alla är väl prutnissar när de ska köpa en IQ 440. så helst vill de ha en 800:a som bara är startad och gått max 0 mil för cirka ja 55000 till 60000:- Sen förvånande jag mig över att det finns en massa folk som tror att de kan köpa skotern för 25000:- om jag plockar bort motorn? varför i hela friden plocka bort motorn och sälja den 30000 kr billigare istället för att sälja maskinen hel?
sen var jag ute efter ett 600 kitt till den men tankarna svek när jag fick syn på en rmk 700 dragon
Men som sagt inget för nybörjare, och heller inget för de som är van vid lite längre maskiner med mycket pulver.
den ska flygas, landas snett med. rullas med. ja alla hyss som man kan hitta på. Men allround skoter är den inte. så jämför den inte med någon av polarens vanliga maskiner för de är den inte.
De var iaf mina åsikter om den