Tänkte visa vad jag sysslat med dom senaste 4 åren med min IQ 600R
Börja med att den såg ut såhär svart spray lackad å risig så efter en vinter så vart det dags att riva ner den och snygga till den.
Så jag satt igång och slipa ner och plasten och repa skador på bitarna
Så resultatet för år 2 blev detta
Men så vart man ju sugen på sommarn att meka lite skoter så inför tredje vintern jag äger den så vart det mer modd
Nu har jag
*Vinylat tunneln
*Lackat framvagnen svart
*Vinylat fram rutan svart
*Bytt styre
*Byggt dunk hållare
*Monterat Led bakljus
*Lackat boggien
*Monterat blåa Led i framljuset
Resultat år 3
Boggien
Främre lyktan med blåa LED
Så inför årets vinter som gärna får komma nu så har den blivit längre 144" om man ska vara exakt samt fått en moddad stänklapp och om lackad boggie
Bilder från årets modd
Sido vy
Hoppas detta ger inspiration eller nått til ler andra som vill modda era skotrar
Fick tag på en framvagn från en Rmk Assault 800 -11 som jag ska se om jag får dit på min skoter då jag vill ha den lite smalare.
Assault till vänster och IQR orginal till höger på bilden
Mer kommer
För övrigt så är variatorerna om justerade samt dämparna om schimsade för trevligare led egenskaper ja å så har jag stora tanken på den
Börja med att den såg ut såhär svart spray lackad å risig så efter en vinter så vart det dags att riva ner den och snygga till den.

Så jag satt igång och slipa ner och plasten och repa skador på bitarna

Så resultatet för år 2 blev detta

Men så vart man ju sugen på sommarn att meka lite skoter så inför tredje vintern jag äger den så vart det mer modd
Nu har jag
*Vinylat tunneln
*Lackat framvagnen svart
*Vinylat fram rutan svart
*Bytt styre
*Byggt dunk hållare
*Monterat Led bakljus
*Lackat boggien
*Monterat blåa Led i framljuset
Resultat år 3
Boggien
Främre lyktan med blåa LED

Så inför årets vinter som gärna får komma nu så har den blivit längre 144" om man ska vara exakt samt fått en moddad stänklapp och om lackad boggie
Bilder från årets modd

Sido vy

Hoppas detta ger inspiration eller nått til ler andra som vill modda era skotrar
Fick tag på en framvagn från en Rmk Assault 800 -11 som jag ska se om jag får dit på min skoter då jag vill ha den lite smalare.
Assault till vänster och IQR orginal till höger på bilden

Mer kommer
För övrigt så är variatorerna om justerade samt dämparna om schimsade för trevligare led egenskaper ja å så har jag stora tanken på den