Jag har beställt små kraffs från stenmarks bara men det var fint packat, ingen vara var med som inte skulle vara där osv. Bra service helt enkelt. Tycker det är lite löjligt att börja skrika och gapa på stenmarks att hela problemet är deras fel. Det var ju ändå du som kund som skulle se att du fått rätt vara innan. Visst, dom skickade fel. Men jag tror knappast dom har nånting emot att ta tillbaka varan och byta eller få pengarna tillbaka. Och visst är det bra att du KRÄVER att du ska ha tillbaka pengarna för hjulet eller byta det. Men inte fan kan du gå runt och tro att dom är skyldiga dig nånting för att ha slösat 2000:- på att be en kompis byta drivhjulen åt dig, väldigt svårt tro det är en kompis som tar 2000:- för nåt sånt, men vad vet jag.
Om det var jag som ägde stenmarks och du endast skulle velat byta hjulet eller få pengarna tillbaka skulle jag gärna göra det. Men så fort man kommer och kräver pengar som man slösat själv. Som egentligen inte har nånting att göra med köpet av drivhjulet?
Det är väl ändå bara det dom är ansvariga för. Bara vad jag tycker. Trevlig helg. :beer:
Om det var jag som ägde stenmarks och du endast skulle velat byta hjulet eller få pengarna tillbaka skulle jag gärna göra det. Men så fort man kommer och kräver pengar som man slösat själv. Som egentligen inte har nånting att göra med köpet av drivhjulet?
Det är väl ändå bara det dom är ansvariga för. Bara vad jag tycker. Trevlig helg. :beer: