"jag"!

Gården

Välkänd medlem
23 nov 2006
510
0
16
Bollnäs
hej jag å en kompis,de va vi som köpte wild caten ,har funderingar på att köpa en arctic cat jag 3000 av min farbror,vi får nog köpa den för 1000 ,mattan är sliten å behövs bytas, motorn är i fint skick, lite småfix å en ny matta bör vi nog investera om de bli ett köp ,tror ni vi kan gå plus på affären om vi fixar upp den på utsidan å byter matta eller får man inte specielt mycket för en sådan maskin?någon som har lite koll på "jag" svara gärna! Gärna lite allmän info om skotern tas gärna emot :D;)

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
tycker som powderspecial lättaste sättet att kolla vad en skoter är värd är ju faktiskt att kolla på blocket!!

sen det där med att skruva ihop gamla skotrar och sitta och leta begade prylar brukar sällan löna sig när man ska sälja den, iaf inte så mycket att det är värt besväret

PowderSpecial1

Semi PRO sledder
16 okt 2005
190
0
0
Boden
tycker som powderspecial lättaste sättet att kolla vad en skoter är värd är ju faktiskt att kolla på blocket!!

sen det där med att skruva ihop gamla skotrar och sitta och leta begade prylar brukar sällan löna sig när man ska sälja den, iaf inte så mycket att det är värt besväret

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACKAR

Gården

Välkänd medlem
23 nov 2006
510
0
16
Bollnäs
mm,,gör de inte mest för pengarna heller utan mycket för att de e kul å man säkert lär sej nåt !,,ska tänka på tipsen så får vi se

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
runt 3-4 tusen skulle jag tro ni kan få om den är relatift fräch. (inte nyskick, men ingen skabbhög vill säga)

Och angående mattan så har jag en gammal stålkammsmatta till salu. PMa vid intresse. (för visst sitter det väll det på dom där gamjagarna?)