Jag får väl köra utan, ja gav ju nästan bort mina till digJag vet att det kommer bli kuligare i vinter.:laugh: Vad ska du se genom i vinter då?:aetsch:
Kul å äta på MDs förresten.
Vilken dag åt du på MDs?
/F
Jag får väl köra utan, ja gav ju nästan bort mina till digJag vet att det kommer bli kuligare i vinter.:laugh: Vad ska du se genom i vinter då?:aetsch:
Kul å äta på MDs förresten.
Tidigare idag.Jag får väl köra utan, ja gav ju nästan bort mina till dig
Vilken dag åt du på MDs?
/F
Faaan att du inte sa åt mig hade vi kunna äta där båda 2, alltid kul å snacka lite skitTidigare idag.
Gott som alltid och väckte riktigt goda minnen.
Fast jag blev sugen på att testa en specialhammis.
Jamen dåså. Då lovar jag dyrt och heligt att nästa gång jag är i Gällivare (typ om ett halvår eller så) och ska äta så ska jag höra av mig. Deal?Faaan att du inte sa åt mig hade vi kunna äta där båda 2, alltid kul å snacka lite skit
Jo, vad tor du jag är då? Har fått hem en ny boggi å en ruta. Sen väntar jag på slides å mattaJag börjar bli rätt så ***** skoterkåt nu!
Men då är det inte så länge tills snön faller iafVärsta tiden är ju de veckor som man har frost på gräsmattan, frusna pölar och minusgrader utan att snön kommer...... då går tiden i slowmotion....
Jag med! Skotern var under ombyggnad hela förra vinter så då var jag utan! :bawling:Jag börjar bli rätt så ***** skoterkåt nu!
fyfan våran första snö brukar komma nån gång i oktober. kanske i slutet på semtember eller början oktober som TIDIGASTnope...men försvann fort då marken inte är så jättekall.