Hej! Det är så att jag går i tankarna att köpa en Polaris Indy 440 -94!
Man har ju åkt några SRV och jag undrar om 440in är mycket slöare än en SRV 540 tex? Enligt recensionerna här på forumet så ska det ju vara 69HK! Stämmer det?
vätske kyld 440 går ju bättre än srvns fläkt motor.
det går även att få fler hk ur motorn om du nu skulle vilja det
Chassit är med ifs framvagnen bättre än srvn med.
Det enda jag hör om dom maskinerna är att dom går riktigt dåligt.
2av mina kompisar har/har haft xcr 440, dom har båda gått riktigt riktigt dåligt.
Köp en 500 lr nått istället..
Med riktigt dålig menar jag toppfart runt 70 kanske å slö så du måste springa i backar med dom ifall du inte lyckas hålla varvet på max..
Ja xcr 440 går ju inte som en nyare 440 som håller några timmar.
Dessutom går det att få upp effekten på en xcr 440.
Går inte att jämföra en srv och en xcr 440.
har haft en 440 -94 var aldrig nå problem med den gick riktigt hårt för att vara en 440 tyckte då jag , inte är de stor skillnad mellan indy 440 och 500...
Har en indy xc440 -92.
Tycker den går lite slött i högre farter, mkt dålig toppfart som yamaha_nisse säger.
Men från botten är det rätt bra skjut.
Nån som vet vad som kan var fel? Eller går dom inte bättre än så?
Alltså jag kan vara ute och cykla men är det inte 96hk i en XCR440? Dom jag provat har gått jävligt bra, kanske inte så mkt toppfart men bra acc och jävligt rappa.
Jag körde en Polaris 440 94 tror jag det var med det nyare utseendet en vinter och jag tyckte den gick riktigt bra, pigg men som sagt inte så hög toppfart men det kanske är skitsamma.
440 har alldrig vari en höjdare vad man har hört folk tycker att dom går sönder i motorn går inte och köra sten hårt med för då rasar motorn den varvar sönder!!!!
440 har alldrig vari en höjdare vad man har hört folk tycker att dom går sönder i motorn går inte och köra sten hårt med för då rasar motorn den varvar sönder!!!!