köpa skoter mellan 30-40 papp

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
jo har titta lite på den , men tycker den ser klumpig ut ?
Den kanske ser lite klumpig ut men den är en av dom mest smidiga å lättköra maskiner jag har testat. Kunde kasta omkring den lättare än många kortbandare jag har testat. Går köra snuskigt fort med den på led, man känner knappt av längden. Hoppa är inga problem, vi gjorde flera hopp på upp mot 10-15 meter med den och vissa av gångerna blev de platt å stenhård landning.
Jag skulle vilja säga att den är föregångaren till Assault'en.. En lössnö maskin som verkligen tål att köras å leka med :) Jag hade gärna köpt en men har blivit skrämd att köpa dom pga rotax serie 3 motorerna..

Bävern

Medlem
28 jul 2009
40
0
1
Örnsköldsvik
nu har jag tittat runt på blocket och hittat några fina enduros 01 till 03 som inte gått allt för mkt :) undrar om 03 ho är det bästa valet eller ? den är nyast och kostar 31, vet dock inte mil tal eller matta men ...

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
asså jag har lite ac skräck hört att dom skär så mkt , och inte håller i chassie !
Att dom skär mer än andra har jag svårt att tro, däremot att dom har sina svagheter i chassit stämmer nog men å andra sidan tror jag inte du kommer hopps så mycket i ramp o liknande så chassit kommer nog att hålla för dig =)

Fire_Dude

Välkänd medlem
26 mar 2007
434
0
16
Glommersträsk
Om du är inne eller funderar kring något om lynx enduro 01 04 så äre bara att söka på forumet.. Finns hur många trådar som helst om just denna frågan och om just dessa skotrar..