Ja, faktiskt! För 2-3 år sen fick du hosta upp 95" för en 2 år gammal Renegade 800, nu får man den för 85". Alltså en två år gammal.
Jag tror vi har pratat med samma uthyrare!Utbudet av beg renegate och x-trim ace med få mil är begränsat. Pratade med en uthyrare i funäsdalen och han hade hade bara ace nu och de fick gå över 2500 mil innan byte. Våran köpte vi av en same som bara hade ace i sin flotta. Denna hade hans lilla dotter haft och det var först till kvarn som gällde. Tror alla hans övriga var 800 ace modellen. Han prisade vridet hos ace samt det låga ljudet som gjorde att han kunde prata i mikrofon på hjälmen utan att den han pratade med stördes. Du får skanna blocket flera gånger per dag för lågmilarna försvinner snabbt
. Snarare minst 20% i prutmån, det finns ungefär 65000 skotrar ute på blocket. Jag prutade det en maskin från 45 till 30 som jag nu köpte.Det gör jag men tycker priserna är i närheten av handlarnas...minst 10-15% prutmån tro?
Det var inte dåligt! Grattis!. Snarare minst 20% i prutmån, det finns ungefär 65000 skotrar ute på blocket. Jag prutade det en maskin från 45 till 30 som jag nu köpte.