Jag ska definitivt köpa svart bandage till min pipa. Klart snyggast. Mekonomens pris verkar väll rätt ok. Man borde väll kunna sy ihop bandaget med ståltråd eller något så man får en lång.
Jo de är riktigt snyggt, ser såå mycket bättre ut IRL än på bild..Jag ska definitivt köpa svart bandage till min pipa. Klart snyggast. Mekonomens pris verkar väll rätt ok. Man borde väll kunna sy ihop bandaget med ståltråd eller något så man får en lång.
lindade min pipa till säsongen som va blev inte så jätte bra, sydde ihop med ståltråd som lossna, får nog sätta slangklämmor som du gjort.Jo de är riktigt snyggt, ser såå mycket bättre ut IRL än på bild..
Sy ihop de med ståltråd fungerar säkert skitbra, jag valde dock att sätta dit en klammer för säkerhetsskull =)
www.speedparts.se köpte jag ifrån till 800an.Stensnyggt lindat!! Vart köper man bandage billigast? Biltemas har jag hört ska gå sönder på ett år högst.
Känns bara såå onödigt att den ska vara längre pga utseende, för jag har säkert 15cm till godo bakåt när jag sitter ner, armarna räcker nämnligen inte till så att jag kan sitta längre bak när styret är så långt fram =)Gillar vad du gjort men tycker att dynan blev för kort. Skulle vart minst 15 cm längre för att se bra ut. Allt annat ser grymt ut dock.
Härligt!! Då är jag iaf inte ensam :biggrin1:Ser för jävla bra ut. Gillar den lååånga tunneln !
Tack! Kommer nog bli originalet nu under vintern, men sen till senvintern/våren kan mesh huven åka på =)brutalt snygg skoter! vilken huv ska du köra med?
Jo de finns en hel del plats nu funderar på om man ska göra nå skojigt fäste till nå reservdunkar, eller en snowbunje kanske =)Otroligt snyggt. folk verkar ha svort o fatta att funktion gor fore utseende.. sjalv tycker jag det ser brutalt ut. sen har du ju plats for en lite storre pakethollar en vad det er orginal med.. Bra jobbat
Tack! Kommer nog bli originalet nu under vintern, men sen till senvintern/våren kan mesh huven åka på =)
det låter vettigt!