King cat 900 goes wild! LAZY CAT

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.213
1.046
113
Stora Blåsjön
Jag ska definitivt köpa svart bandage till min pipa. Klart snyggast. Mekonomens pris verkar väll rätt ok. Man borde väll kunna sy ihop bandaget med ståltråd eller något så man får en lång.

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Jag ska definitivt köpa svart bandage till min pipa. Klart snyggast. Mekonomens pris verkar väll rätt ok. Man borde väll kunna sy ihop bandaget med ståltråd eller något så man får en lång.
Jo de är riktigt snyggt, ser såå mycket bättre ut IRL än på bild..
Sy ihop de med ståltråd fungerar säkert skitbra, jag valde dock att sätta dit en klammer för säkerhetsskull =)

J.Eriksson

Välkänd medlem
30 apr 2010
986
1
16
Boden
Riktigt snyggt lindat! Har även funderat lite jag med på att linda pipan med svart avgasbandage, det blir så jäkla snyggt

bigdog

Välkänd medlem
26 okt 2010
1.294
0
16
sundbyberg/messlingen
Jo de är riktigt snyggt, ser såå mycket bättre ut IRL än på bild..
Sy ihop de med ståltråd fungerar säkert skitbra, jag valde dock att sätta dit en klammer för säkerhetsskull =)
lindade min pipa till säsongen som va blev inte så jätte bra, sydde ihop med ståltråd som lossna, får nog sätta slangklämmor som du gjort.

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Nu är man glad som en liten kläpp på julafton!!

Maskinen har fått smaka på snö!! Gick grymt fint förutom att hon inte varva ut ordentligt, så lite variatorfix kvar =)

The real Orange Madness?!

Monterade även meshhuven och tog nå pics!! =)

Så där, inte en bild för mycket!! :biggrin1:

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
47
Piteå
Gillar vad du gjort men tycker att dynan blev för kort. Skulle vart minst 15 cm längre för att se bra ut. Allt annat ser grymt ut dock.

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Tack o tack, riktigt kul att få höra !! =)

Gillar vad du gjort men tycker att dynan blev för kort. Skulle vart minst 15 cm längre för att se bra ut. Allt annat ser grymt ut dock.
Känns bara såå onödigt att den ska vara längre pga utseende, för jag har säkert 15cm till godo bakåt när jag sitter ner, armarna räcker nämnligen inte till så att jag kan sitta längre bak när styret är så långt fram =)

froomelom

Välkänd medlem
1 sept 2008
342
1
16
lule
Otroligt snyggt. folk verkar ha svort o fatta att funktion gor fore utseende.. sjalv tycker jag det ser brutalt ut. sen har du ju plats for en lite storre pakethollar en vad det er orginal med.. Bra jobbat

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
brutalt snygg skoter! vilken huv ska du köra med?:)
Tack! Kommer nog bli originalet nu under vintern, men sen till senvintern/våren kan mesh huven åka på =)

Otroligt snyggt. folk verkar ha svort o fatta att funktion gor fore utseende.. sjalv tycker jag det ser brutalt ut. sen har du ju plats for en lite storre pakethollar en vad det er orginal med.. Bra jobbat
Jo de finns en hel del plats nu :) funderar på om man ska göra nå skojigt fäste till nå reservdunkar, eller en snowbunje kanske =)