Lampan tänd och den börjar då "bööa"Luft i systemet låter det som. Tänds lampan, eller hur upplever du att den blir varm?
Du skriver att kylaren blir varm, det är ju helt normalt, frågan är om motorn blir (för) varm?
körde på blötsnö. När jag kollade under i tunneln så var det fullt med snö dom flesta gångerna som templampan började lysa.Vad körde du på för underlag ? Är ju rätt så hårt överallt nu, kör man typ leden där det är skare och hårdpackat får den inte mke till kylning.. Vad jag hört så har inte edge det bästa kylsystemet i världen heller men (bara rykten)..
hej waahlvik@mnf :hello:min edge 02a gick ju varm pga att kylvätskebehållarn läkte. böt den å den går som en klocka, å min böööa också så de kan ju va de?
Min -93a har då så att den ställer ner tändningen då templampan tänds.vet inte hur de är på dom äldre polarisarna men min o andra nyare går in i vad ska man kalla de men typ "safe mode" o fimpar tändningen när templampan lyser för att man inte ska kunna gasa mer o förvärra den ev nypningen/raset.. de ni kallar "bööar"..
hej waahlvik@mnf :hello:
haha nej, kylarvätskan håller sin nivå
mjo precis så är det.vet inte hur de är på dom äldre polarisarna men min o andra nyare går in i vad ska man kalla de men typ "safe mode" o fimpar tändningen när templampan lyser för att man inte ska kunna gasa mer o förvärra den ev nypningen/raset.. de ni kallar "bööar"..
Vad jag kunde se så såg jag inget kabelbrott.ett kabelbrott skedde på min vilket resulterade i att safe mode var på hela tiden, den lät väl liknande en motorsåg? och gick inte att köra speciellt snabbt med