E ErikBerg Välkänd medlem 14 apr 2006 2.957 8 38 Utanför Umeå 27 jan 2011 #21 Som vuxen med 3 barn så har jag vett att inte vilja köra skoter för ofta. Annat går före, och jag har förstånd nog att inse det själv.
Som vuxen med 3 barn så har jag vett att inte vilja köra skoter för ofta. Annat går före, och jag har förstånd nog att inse det själv.
B big_c_tyner Välkänd medlem 6 dec 2005 697 0 16 storsjö 27 jan 2011 #22 Han just skaffat tjej, men gjorde klart för henne att jag kommer köra så mycket skoter som ja kan, och de hade inte hon nått emot. Fast ja bör i fjällen så de blir ju offtast bara dagsturer så jag hinner ju vara med henne på kvällarna.
Han just skaffat tjej, men gjorde klart för henne att jag kommer köra så mycket skoter som ja kan, och de hade inte hon nått emot. Fast ja bör i fjällen så de blir ju offtast bara dagsturer så jag hinner ju vara med henne på kvällarna.
Flesh. Välkänd medlem 21 aug 2010 158 0 6 Gällivare 27 jan 2011 #23 nä, inte ett ord eller peak från sambon hittils. hon är väl bara glad att jag inte dricker på vintern. hah
nä, inte ett ord eller peak från sambon hittils. hon är väl bara glad att jag inte dricker på vintern. hah
J Johan83 Medlem 8 jan 2010 6 0 1 Närpes 27 jan 2011 #24 Har tagit med sambon ut och åkt någon gång, så brukar de inte bli nåt gnäll.
MikesterM Medlem 7 sept 2010 36 0 1 Härnösand 28 jan 2011 #26 Frugan har inget emot att jag kör mycket, men när jag leker med henne bakpå så brukar det bli andra ord :biggrin1: Lika bra att säga att jag menar när jag leker med skotern :bigsmile:
Frugan har inget emot att jag kör mycket, men när jag leker med henne bakpå så brukar det bli andra ord :biggrin1: Lika bra att säga att jag menar när jag leker med skotern :bigsmile: