Liten Dusch

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
Tjena

Jag kommer att vara uppe i stugan veckovis i vinter pga att det är 60 mil att köra så att fara upp över helgen känns rätt bortkastat

vi har inte el eller vatten i stugan (kör dock med elverk)

men jag skulle på nått sätt även vilja duscha, efter en vecka stinker man efter egen erfarenhet 2takt och svett

vilket kanske inte är helt trevligt

så jag har funderat på om det går att få tag på någon sorts mini dusch någonstans som man kan lätt sätta upp inne i stugan med bara någon liten behållare som man pumpar upp tryck i så man kan dusha några minuter iaf

Är det någon här som vet någon som säljer något som liknar det jag beskriver eller har några förslag på hur man kan bygga en själv?

E

Ej medlem/Inloggad

har du ingen bastu där så är det ju ett måste att fixa, så slipper du framtida problem... efter en lång skotertur så finns det inge härligare än att ta en bastu=)

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
jorå vi har bastu men såklart en vedeldad bastu å man vill ju endå duscha av sig efteråt, att kasta sig ut i snön känns lite väl kallt...om det nu inte råkar ha kommit några öl i vägen just före ;)

men en duschkabin känns endå som det smidigaste sättet tillsammans med den där duschen från clasohlson

några förslag?

S_ummit700

Välkänd medlem
1 jan 2000
102
0
6
Självklart vill man duscha om man ska ligga borta veckor åt gången!
Jag tycker iaf att en duschkabin är onödigt, köp den där prylen från classe olleson och duscha dig i bastun, är väl enklast så ?!