Lofsdalen!

Bounty

Välkänd medlem
9 dec 2007
122
0
6
Avesta
Jag lär ju se er! Vi åker polaris för hela slanten. En massa Polaris Fusion och en stackars 700 Dragon som e min. Vore kul att snack lite skit med skoter folk. Va har ni för planer för nyår då? Nån rutt planerad?
Njaa vi har väl inget direkt planerat som vanligt, vi tar dagarna som dom
kommer. Blir väl lite skoteråkande på dagarna och sen e det intag av alkoholhaltiga drycker på kvällarna hela veckan lång :beer:

Maverick

Välkänd medlem
27 okt 2007
552
0
16
Norrtälje
Här så säger vi Härdal och Häddalingar, så det blev väl automatiskt att jag skrev så :laugh:
Jag vet, men jag ville precisera mig i och med att alla kanske inte vet att vi i Lillhäral säger Härdal istället:) (eller alla generellt sätt)

Nu kommer jag i och för sig inte därifrån, men jag är ofta uppe i chefens hus och umgås på sommar & vinter.

Joola

Välkänd medlem
25 aug 2008
230
0
16
Västerås
Njaa vi har väl inget direkt planerat som vanligt, vi tar dagarna som dom
kommer. Blir väl lite skoteråkande på dagarna och sen e det intag av alkoholhaltiga drycker på kvällarna hela veckan lång :beer:
Jag tror jag mötte er i dag kring kl 14. Precis innan man korsar vägen och därefter kommer ner till sjön. Svart Polaris och blå Scott jacka.

Det lär ju ha varit ni då det kom en hel drös med lynx på rad.

Mvh

Joel

Bounty

Välkänd medlem
9 dec 2007
122
0
6
Avesta
Jag tror jag mötte er i dag kring kl 14. Precis innan man korsar vägen och därefter kommer ner till sjön. Svart Polaris och blå Scott jacka.

Det lär ju ha varit ni då det kom en hel drös med lynx på rad.

Mvh

Joel
Aaa... ok, har inget minne av det direkt tyvärr, men risken är stor att det
kan ha varit vi som kom där. Vi brukade ge oss av där vid 13-14 tiden på
dagarna då vi alla va pigga och vakna.

brinken600

Välkänd medlem
26 okt 2008
648
0
16
Rättvik
ja å en kompis åker upp till Lofsdalen nu under sportlovsveckan 9 ska bliroligt å testa på ngt nytt har alltid åkt till sälen annars för det jar juknappt 2h dit,
är det bra med snö i lofsdalen å e lederna bra å så ?:D