Hej Niklas Backman !
Vi på Autograf Motor AB tycker att det är tråkigt att du valt att smutskasta vårt företag i detta forum och säkert också i andra forum.
Denna debatt skall inte föras i dessa forum utan vi har för avsikt att föra denna debatt inför domstol.
Fakta är följande:
Tillverkare - AD Bouvin anser att mattan utsatts för överhettning efter att ha pressats på för hårt underlag under en för lång tid.
Generalagenten - Abina Group anser att mattan överhettats..
Mattillverkaren - Kama plast anser inte att det är något fel på mattan utan att den utsatts för yttre påverkan..
Under den tiden som detta har hanterats av ovan nämnda parter så har vi trots allt försökt att hitta en lösning för kunden..
Vi har erbjudit dig en ny matta för 5.000:- - Du har tackat nej..
Vi har erbjudit dig en ny matta för 2.000:- - Du tackar nej...
En ny matta kostar ca 10.000:-
ARN har beslutat att du ska ha en ny matta utan kostnad och det väljer vi att följa - du erbjuds en ny matta för 0:-.
Efter ett antal otrevliga samtal från din sida där du kräver att du ska ha "mattjäveln" före den 3/1 , så har vi talat om för dig att vi inte klarar det på den tiden så har du meddelat följande.
"Ni kan behålla er ***** matta - jag vill inte ha nån matta av er " - "men det kommer jag förneka att jag någonsin sagt" "Jag ska sätta dit er"
Vi har här redovisat fakta och kommer givetvis att på ett korrekt sätt och med Tillverkaren , Generalagenten samt Mattilverkarens bistånd driva detta vidare i en tingsrättsförhandling om vi blir erbjudna detta.
Vänligen
Anders Johnsson
Autograf Motor AB