Låter som det är samma lirare som varit i farten flera år.. Kika på bilforumen runtom i detta land hittar ni läsning exakt som i denna tråd, om folk som blivit blåst å skulle köpa bla div bmw m3 bromsar, diffar, väghållning m.m ja allt sånt som vi trimmare och mektokiga alltid är påjakt efter.. Och summerar man lite snabbt vad folk skrivit i dom trådarna om hur mycket pengar det rör sig om så är det ju ett under att killen lever än?
Har själv blivit kontaktad av han när jag hade en annons ute för ca 2 år sedan, men då hade dom redan hängt ut "några" av hans namn, telnr och kontonummer som han bad att man skulle föra över pengarna till, så skulle han skicka grejerna med sitt företag dagen efter..
Eftersom jag redan spånat igenom dessa trådar och noterade samma namn (magnus vare då) och telnr å kontonummer, bad jag han ovänligt men bestämt att dra åt h**vete istället.. Fick aldrig nå mer svar från han..
Som sagt, ett under att han andas.. Vi pratar då om flertalet överföringar på ca 7500-15000:- och givetvis ännu fler kring 5000lappen som folk gjort innan det började pratas på forumen..
De skjuts bort alldeles för lite i dehär landet helt enkelt.
En blocketskojare försökte sälja en custom-HD , han hade flera snygga bilder
ur olika vinklar på hojen , en verklig pärla ....
Då jag ringde ville han ha förskott på fraktkostnaden men jag svarade att :
-jag tar tåget ned till dig imorgon , betalar kontant om jag gillar hojen och kör den hem .
Just den dagen skulle han på begravning...
Han hade tusen undanflykter nästa gång jag ringde och sedan var mobilnumret dött .
Han lät som en "klyktattare" men sade sig bo i Stockholm .
Jag kunde inte släppa det där riktigt så jag pratade med en bekant
inom polisen och han visste mycket väl om just den annonsen .
Det fanns folk som skickat fraktpengar och sedan anmält honom .
Enligt polisen hade killen fått sitt straff handgripligen av ägaren
till hojen som han olovligen fotat och lagt ut på annons .
Jag hoppas det var sant .