2013 lineup kom ut på Youtube 6 Mars i fjol så det blir nog därikring!Någon som vet när Lynx 2014 släpps?
Jag tror inte den kommer med 800 motorn, tyvärr. Det är väll så att Ski Doos arbetsmaskiner byggs i Finland av Lynx (har iaf läst det någon gång), och har inte Ski doo fått en 800 så tror jag inte Lynx kommer ha en heller?Ingen som har någon mer info om modellerna? stämmer uppgifterna om commander med 800 motor ni som var på visningen i saxnäs?
Något exakt datum för officiell release? blir veckan som kommer? Ska jobba hårt med frugan om bilderna stämmer med den där svarta commandern som såg lite sportigare ut och om det kommer med 800
Om jaws72 inte såg helt fel så kommer den med 800, kan ju bara hoppas att han såg rättVar oxå i Saxnäs; Sport blir röda, xtrim blir vita, commander blir egen linje som är helsvart med 600+800+(1200 tyckte jag såg oxå). Såg aldrig nåt "motionstjafs" på någon.
Visa bifogad bild 16739
Visa bifogad bild 16740
Visa bifogad bild 16741
Tror det var 12e återförsäljarna skulle iväg och se nya skotrarna? Nån som vet mer?Inget nytt än? datum?
varför är Lynx så dåliga på att säga release datum? vill ha innan helgen :mmph:
Jo jag har också hört något sådant, men det betyder ju inte att BRP inte har släppt infon innan.Tror det var 12e återförsäljarna skulle iväg och se nya skotrarna? Nån som vet mer?
Jag tror att det släpps i samband/efter mötet.Jo jag har också hört något sådant, men det betyder ju inte att BRP inte har släppt infon innan.
fan! blev ju inte mycket klokareTeaser
[video=youtube;QE3K0NmWtdI]http://www.youtube.com/watch?v=QE3K0NmWtdI[/video]