Varför går de inte ut med någon release datum/tid på deras sida? Hittar de ingenstans tycker de är jätte dåligt
Lynx är helt värdelösa på att promota releaser. Handlarna ska iaf få se 2020 i morgon så troligen kommer det lite reklamfilmer i morgon eller på tisdag.Varför går de inte ut med någon release datum/tid på deras sida? Hittar de ingenstans tycker de är jätte dåligt
BRP hade ifjol 5000:- i rabatt eller 6000:- i tillbehör vid förbokning.167 för en boondocker ds var i saftigaste laget.
Ni som plockat ut nya Lynx förut, vad kan man tänkas få för rabatt utan att behöva förhandla ihjäl sig
Den väcker ett ha begärXterrain pro med 4t turbo... Hade en känsla att Lynx skulle släppa Ace motorn i även detta segmentet. Äntligen, toppen!
Men inte längre än 3700 vad jag kan se.Xterrain RE med 4t turbo... Hade en känsla att Lynx skulle släppa Ace motorn i även detta segmentet. Äntligen, toppen!
Inte så stor alls vad jag kan se, boggin verkar vara omgjord så bakre boggidämparen sitter i framsvingen istället för att fästa i tvärbalken, (som då tagits bort).Jag var helt säker på att det skulle bli en boondocker ds tills jag såg priset .
När man får en poo betydligt mycket billigare så kanske man får fundera på att vara märkestrogen 2 år till
Vad är skillnaderna mellan 2019/2020 boondocker ds för någon som inte är så insatt i Lynx
Det är väl snarare 25k eller mer om du ska ha shot och DS-tunneln.Sjuka priser.
Kan inte vara roligt för Lynxhandlaren att motivera ett pris på ca 20.000 mer för en Boondocker RE jämfört med en RMK Khaos.
Visserligen har Lynxen Shot i det fallet, men det motiverar nog inte många att betala 20k för det...
Klart du får rabatt, en tom 2018 BD 850RE köpte jag för 143 papp + utrusning.167 för en boondocker ds var i saftigaste laget.
Ni som plockat ut nya Lynx förut, vad kan man tänkas få för rabatt utan att behöva förhandla ihjäl sig