kör du mycket bland träd och på skrå så blir du besvikenUndrar om man ska våga byta bort pro rmkn mot en 3700 eller blir man besviken?
kör du mycket bland träd och på skrå så blir du besvikenUndrar om man ska våga byta bort pro rmkn mot en 3700 eller blir man besviken?
Vilken valde du?Jag var också sugen på en Lynx, men E-tecen känns seg och Polaris är bäst på marknaden när det gäller skråkörning! Så det vart en ny RMK igen
vakna du med kuk i röven imorse eller?...Vilken valde du?
Den med kolfiberpyramid som spricker och remdrift som havererar eller valde du den med cykelpumpar till dämpare och ett touringstyre?
Ska beställaJa eller inom 30 dagar haru beställt eller tänker du möjligtvis kanske göra de ?
Jag går inte in på polarisdelen av forumet och slänger ur mig massa: Skidoo/Lynx är bäst yadayada och då kan man väl förvänta sig liknande av polarisfans?vakna du med kuk i röven imorse eller?...
haha va la du som börja eller? BarnungeJag går inte in på polarisdelen av forumet och slänger ur mig massa: Skidoo/Lynx är bäst yadayada och då kan man väl förvänta sig liknande av polarisfans?
Tråden handlar om Lynx Boondocker inte om hur bra din nya rmk är...
Ger man sig in i leken.
Du tycker Vidgren beter sig som en Barnunge och anser att märkestjafs är barnsligt?haha va la du som börja eller? Barnunge
jag har inga fördomar om några olika märken, personligen tycker jag bara det är rent barnsligt
Och dessutom har inte sagt ett minsta om nån polaris