OK tackar för den inputen. Då är det väl bara utrymmet vid fotholken som kan vara bra att täppa igen så det inte kommer in snö den vägen.Jag personligen skulle ha skippat "ventkit" då jag sett andelens för många som har sett ut som skit efter en runda i skogen. Hjälper inget mot ev remslitage heller då det inte är ventilationen som är problemet.
Det är heller ingen bra ide, ej heller nåt problem med Brps heltäckande variatorskydd, som leder luften från motorrummet och blåser ut det via vänster fotholk. Jag lovar det är alltid snöfritt, fungerar faktiskt riktigt bra.OK tackar för den inputen. Då är det väl bara utrymmet vid fotholken som kan vara bra att täppa igen så det inte kommer in snö den vägen.
Låter ju riktigt braDet är heller ingen bra ide, ej heller nåt problem med Brps heltäckande variatorskydd, som leder luften från motorrummet och blåser ut det via vänster fotholk. Jag lovar det är alltid snöfritt, fungerar faktiskt riktigt bra.
Det vore bra.Det är samma diameter på min iaf, kan ta och mäta mina imorn.
OK...jag väntar på svar idag...har en kompis som har lösa a-armar som ska mäta idag Så får vi hoppas att Lynx inte ändrar till 2014 :blink1:Det är nog inte samma diameter. De flesta lynxar har stålbussningar(RS) nere och plast uppe.