Lynx Enduro 700 -01

welle

Aktiv medlem
14 dec 2010
90
0
6
hörnefors
kan tänka mig 20.000-29.000kr.. och den ska inte ha gått för långt för jag orkar inte med ett haveri, självklart så ska den vara så fräsch som möjligt.. :)

Stridsanka

Välkänd medlem
22 nov 2010
1.198
0
16
Ramvik
Ja du bör nog satsa på den som kom 01. Jag köpte min nu i vinter annars hade jag kanske kunnat sålt min =)

Stridsanka

Välkänd medlem
22 nov 2010
1.198
0
16
Ramvik
Du vet ju inte hur den ser ut när du kommer på plats.. Vet att det är jävligt att sitta och titta på blocket varje dag utan att det kommer ut något, jag satt vääldigt länge innan jag hittade en fräsch bil i närheten jag köpte, så det gäller att ha tålamod om du vill ha en i närheten och kanske lite billigare än den du såg nu.. Det kommer komma ut, jag lovar dig :)

welle

Aktiv medlem
14 dec 2010
90
0
6
hörnefors
Ja det är sjuuuukt störande, nu när det är mycket snö också.. alla kompisar har skoter och inte jag, har haft väldigt otur med mitt skoterköp också. Skotrar har sålts samma dag som jag ska kolla på dom, x3!!.

Stridsanka

Välkänd medlem
22 nov 2010
1.198
0
16
Ramvik
Jo det är ju först till kvarn som gäller. Om du verkligen vill ha en 600 så bör du köpa en sådan, förstår att det rycker i din högra tumma att få gasa lite, men ibland måste man vänta på det man vill ha :) du är lite sent ute med skoterköp, du skulle kollat innan säsongen började ;) snart kommer det ut mer skotrar när säsongen börjar ta slut.

welle

Aktiv medlem
14 dec 2010
90
0
6
hörnefors
jo ja vet, men har sökt efter en skoter i typ 1-2 mån nu haha och jag har hittat riktiga "pärlor" som jag verkligen vill ha men ofta är dom lite långt bort eller så säljs dom när jag ska kolla på dom.
Det är frustrerande! joo, spec när man ser alla kompisarna komma o leka med sina skotrar sen kommer jag o går där......
Vill ha en skoter så fort som möjligt, så jag hinner köra lite i vinter. Mycket snö nu ju!

Stridsanka

Välkänd medlem
22 nov 2010
1.198
0
16
Ramvik
Jaa du får väl slå till på en 500 då, och om du vill ha mer får du väl sälja den sen när snön är borta eller något, bara provköra så märker du om den kanske passar, en 500 kanske duger bra till dig :)

Stridsanka

Välkänd medlem
22 nov 2010
1.198
0
16
Ramvik
ingen aning faktiskt, personligen tycker jag du ska satsa på enduron framför mxz:an :) jag tänker inte sälja min då skotrarna går ner i pris under sommaren typ :p