fart? när du har nått topphastigheten på lill-600an så står nytron fortfarande på rullen... och går de inte första gången så släpper väl alla limmningar och skotern faller i bitar?svaret är fart, och går det inte första gången så går det andra
fart? när du har nått topphastigheten på lill-600an så står nytron fortfarande på rullen... och går de inte första gången så släpper väl alla limmningar och skotern faller i bitar?svaret är fart, och går det inte första gången så går det andra
en 05a har väl det ännu äldre chassiet? som ser ut som en edge? dom väger typ 220kg torr tror jag.. så rätt nära en nytro är det.Fast man kan inte kalla en gammal IQ rmk för lättviktare. Den väger fan mer än nytron
exakt en gammel edge. vet faktiskt inte vad den väger, men inte är den särskilt lätt inte. men då är den 8 år äldre än nytron ocksåen 05a har väl det ännu äldre chassiet? som ser ut som en edge? dom väger typ 220kg torr tror jag.. så rätt nära en nytro är det.
Ehm, sist ja kollade så är de inte 8 år mellan 05 och 08?exakt en gammel edge. vet faktiskt inte vad den väger, men inte är den särskilt lätt inte. men då är den 8 år äldre än nytron också
för att den kom väl 00, eller förresten kom den kanske 01-02. så 6-7 år, men hände mycket på dom åren, dock inte för yamaha, förutom att dom slutade med det enda vettiga, 2t:arnaEhm, sist ja kollade så är de inte 8 år mellan 05 och 08?
Men skall man behöva burka "på platten" också eller hur styr man en AC när det är aningen hårdare i backen och bägge skidor är i marken?
Vet förra året på Storåbränna-eventet, bekanta där som provkörde AC 2013-maskinerna. Samtliga tyckte styrningen var värdelös och då var det rätt blandat med folk som annars kör BRP, Polaris, Yamma.
Så behåll era fyrtorn till styrspindlar ni.
För att vara lite överseriös i dennna oseriösa tråd. Vad är det för fördel med det?Lugn ska du få se. högre spindlar kommer det att bli i skotervärlden
Ärligt? ja vette fan, men säkert nåntingFör att vara lite överseriös i dennna oseriösa tråd. Vad är det för fördel med det?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Med eftermarknads grejor. Bara boggi är ju minst 10kilo till!Nytro 153tum tankad och klar
Aha bara 44kg mer än en orörd pro rmk 2012 med fulla tankar.275kg, tankad och klar
Hahaha spelar ingen roll med alla turbos/eftermarknadshittepå i världen så är fortfarande en nytro ett tåg! PunktAha bara 44kg mer än en orörd pro rmk 2012 med fulla tankar.
Den som söker kvalite i skoterkörning köper inte en Yamaha.
Yamaha är för mig märket som man måste ta stolthet i att äga, för utan den så har man praktiskt taget ingenting förutom en tungstyrd maskin som KRÄVER styrservo.
Ungefär som en bilägares Bentley eller Rolls Royce, finns massor av tillbehör som är absolut nödvändiga för att bilen ens ska vara åkbar, mugghållare i baksätet etc etc.
Har under hela min livstid som skoteråkare träffat 1 människa som är missnöjd med sitt piano, han kör numera en Comander som är ihopsydd i Finland.
Vet betydligt fler som bytt märke från Yamaha, men missnöja är dom inte, nej nej...men dom har ändå bytt?
Det är egentligen väldigt synd om dom, obegåvade, inga vänner och överviktiga.. men det går inte hjälpa någon som förnekar allt.Snart måste den här tråden vila lite.
Dom börjar ta illa vid sig på riktigt: http://forum.snowmobile.se/showthread.php?t=69902
Min mamma sa alltid att man inte ska reta dom mindre begåvade.