Notera plogbrinken där bakom, Yamman har åkt väg upp och det där är en fastkörning.Fuck you, kanske en yamahaåkare säger
?????.... Det var en dålig liknelse, du har väl förstått att ska man häda och häckla så måste det ligga så nära sanningen att det bränner för dem som vill försvara "sitt" märke. Nu hamnade du inte ens i närheten av något sådant, så du får bättra på promillen lite och hitta på något vassare....Det borde ju snarare gälla lynx i så fall, för dom har då inte tillverkats på ett bra tag.
Haha jo nog har jag förstått det, vet inte om jag var för trött lr hade för lite promille när jag läste k-lens inlägg och misstolkade inlägget, för jag tolkade det som att det hade med yamahas "nya" chassie att göra och därför inte kunde anses som skotertillverkare nå mer.?????.... Det var en dålig liknelse, du har väl förstått att ska man häda och häckla så måste det ligga så nära sanningen att det bränner för dem som vill försvara "sitt" märke. Nu hamnade du inte ens i närheten av något sådant, så du får bättra på promillen lite och hitta på något vassare....
Sedan så kan man ju fundera på varför Yamaha går ifrån att vara världens främsta skotertillverkare på 80-talet till att vara den minsta på 2000-talet och framåt, tillsammans med Arctic Cat (förstås)
Tråkigt tycker jag när man måste ha turbo på blyklumpen för att komma framåt... men jag är väldigt glad för mina veteran-Yammisar, de går bra (förbränning på VARJE varv) och väger på rätt sida av 220 kg-strecket.
Och Yamaha har MCX ?En vis man sade en gång:
Mercedes har AMG.
BMW har Alpina.
SkiDoo har Lynx.
Word!Och Yamaha har MCX ?
och skinz och alla andra eftermarknads delar för att få dom att gå att köra över huvud tagetOch Yamaha har MCX ?
Att Polarisåkare är säkra på sin sexualitet och kan umgås naken med andra män utan att drabbas av grav homofobi?
Eller också att homosexualitet och polarisåkande är två saker som de flesta skäms för medan andra stolt kommer ur garderoben och närmast överkompenserar för att alla ska veta vilken exotisk minoritet de tillhör då de åker på sin stjärtrosa "Assault 800 Pride Edition" med regnbågsdekaler ???Att Polarisåkare är säkra på sin sexualitet och kan umgås naken med andra män utan att drabbas av grav homofobi?